صبحی پیام داده امشب شب قدر هست برای ظهور امام زمان-عج- دعا کنیم و برای شفای بیماران.

التماس دعا.


منو یاد یه آدمی میندازه.

سعی میکنم نیمه پر رو ببینم ، تعمیم ندم ولی دقیقا همین سناریو ها در زمان های مختلف توسط آدم های با ظاهر یکسان تکرار میشه برام.

دقیق یادم نمیاد ولی چند سال، حدودا 3 سال هر جمعه صبح اس ام اس امام زمان ....بعد یه غیبت کاملا عمدی و کبری! و البته فهمیدم من از لیست افرادی که براشون ارسال میکرده حذف شدم، یه بار هم گفت اصلا شماره ات تو موبایلم از اولش هم ذخیره نبوده....گفتم پس کجا ذخیره بوده؟ گفت حفظم!

شاید انتظار داشته ذوق مرگ بشم ولی من بیشتر پوکر فیس بودم!

نه اون شماره حفظ کردنو نه اون غیبت کبری.

آنالیز آدما برام خیلی سخت شده.

این ماجرا هم انقدر پیچیده هست که حتی بهش فکر میکنم سر و ته قضیه دستم نمیاد ، یادم میاد سال سوم بودم که همین فردی که چند خط بالاتر توضیح دادم رفت حج

زنگ زد از همه حلالیت گرفت

مثل اینکه به منم زنگ میزنه ولی به طرز جالبی جواب ندادم، کاملا ناخواسته!

ماجراش اینطور بود که من تو راه بودم طبق معمول با اتوبوس:| موبایلم هم طبق معمول ویروسی( اونایی که ان 73 نوکیا رو در زمان خودش درک کردن میدونن چه مصیبتی بوده )  

خواب بودم که حدوده 7 یا 8 بار زنگ میزنه

بعد بیدار میشم میبینم یه تعداد میس کال دارم که نمیتونم بفهمم از کیه.

حدس میزدم از خونه بوده زنگ میزنم و میگم فلان جا هستم و فلان ساعت میرسم اونا هم گفتن ما زنگ نزدیم.

بعد از مدتها میفهمم طرف رفته مکه، همه بچه ها گفتن زنگ زده ازمون حلالیت گرفته، به تو زنگ نزد؟

گفتم نمیدونم شاید!

و اون فکر میکرد من از قصد جواب ندادم.

یه چیزی هم بدهکار شدیم این وسط، البته بهتر از این شد که زنگ بزنه بگه خوبی بدی دیدی ببخش بعد من بگم خواهش میکنم ! و ته دلم ناراحت باشم و نتونم بگم ناراحتم!

از این مدل حلالیت گرفتن های سمبلیک خوشم نمیاد.

چرا ماها فکر میکنیم میشه هر کاری کرد هر حرفی زد بعد یه هو تو یه شب که تا صبح بیدار میمونیم همشو درست کنیم بره پی کارش، یا مثلا بریم حج پاک بشیم. حتما هم میگیم کسی که نبخشه مشکل داره، کینه ایه...

میدونین بعضی کارها و حرفا با زندگی بقیه چیکار میکنه؟!

نمیدونیم دیگه

وگرنه با یه تلفن زدن سر و ته قضیه رو جمع نمیکردیم.

****************************************


قدیما یه عادتی داشتم شب قدر لیست مینوشتم اینکه چه لیستی مهم نیست، مهم اینه دوست داشتم به یه چیزایی فکر کنم.

الان دیگه نمینویسم

لیست رو از حفظم.