تقریبا بیشتر از 5 سال هست که دکتر شیری و صحبت هاش رو دنبال میکنم

الان متوجه میشم بیشتر یه بیزنس هست که خیلی خوب مشتری هاش رو شناسایی میکنه و از این نظر از بقیه جلوتره

بیایید یه بررسی کنیم که چطور تا اینجا پیش رفته

خیل عظیمی از مشتری های دکتر شیری زنان شکست خورده مجرد و متاهل هستن و یا دخترانی که به هر دلیلی نتونستن به خواسته هاشون برسن در حالیکه پردستاوردن و یه تعداد قلیلی از پسران و مردان جامعه که بعد از اینکه تو روابط سرشون به سنگ میخوره و احتمالا هزینه های زیادی هم دادن تا اینجا و چون بیشترشون قشر تحصیلکرده و مستقل هستن و توانایی پرداخت و خرید پکیج ها رو دارن این بیزنس زنده مونده و همچنان مشتری داره و همچنان اون قشر فلک زده با مشکلات لاینحل با دادن 4 تا نکته در قالب درسگفتار رهامیشن. مشکلات حل نمیشن بلکه به مشکلات دیگه تبدیل میشن یا رسوب میکنن و طرف از حل کردنشون منصرف میشه.

بیشتر افرادی که تونستن مشکلات خوشون رو به کمک این نوشتار ها حل کنن از بیرون دارای حمایت های عاطفی زیادی بودن و احتمالا از بقیه خوش شانس تر که الگو های تکرار شونده مجدد براشون اتفاق نیوفتاد و تونستن از این وضعیت خارج بشن.

 

یه دوره ای روی آتنا  آرتمیس مانور میداد و غالب دختران با توجه به رگه های ناخودآگاه فمنیستی که در وجودشون داشتن و خانواده های ایرانی در دهه 60 و 70 تو مغز بچه هاشون میکردن، استقبال کردند و بعد از اون برای تعادل رسوندن روی انرژی های آفرودیت و هرا کار کرد و مقداری دیمیتر که جامعه از این وضعیت رقابتی در بیادو نتیجش شد دخترانی با مدارک بالا با صورت های بزک دوزک و اعمال جراحی زیاد با این شعار که من خودم رو قبول دارم و لیاقت زیباتر شدن رو دارم که از منظر روانشناسی اینطوری به استقبال اعمال جراحی رفتن خوبه ولی اگه بگید نقص دارم یا زشتم این مورد قبول نیست.

به هر حال باز تو جامعه آماری خودش دید که یه سری آفرودیت تایپ داره ایجاد میشه که فقط قربانی سو استفاده مردان هستن و زنگ تفریحن

چند دوره شفای زنانگی گذاشت که آی مردم آفرودیت صرفا رژ لب نیست زیبایی درونی باید باشه!

 

الان با قشر زیادی از دختران تحصیلکرده با تجربه روابط کم و بیش زیاد مواجه هست که اینها هم در برقراری ارتباط و نگه داشتنش و ادامه اون موفق نبودن

گشت و گشت یه آرکتایپ بلا استفاده پیدا کرد

پرسفون

دختری بازیگوش، فریب خورده و البته امیدوار.

 

این انتخاب سیاست مدارانه ترین انتخاب دکتر شیری بود چون که دختران جامعه از ازل تا ابد تا گول نخورن تا با احساساتشون نرن تو دل زندگی نسل بشر ادامه پیدا نمیکنه.

این همه منطق دستاورد استقلال و پیشرفت زنان برای جامعه هزینه داره. یه جاهایی حتی از یه کانال هایی باید بتونن این آرکتایپ رو تو روح روان دختران جامعه تزریق کنن که شاید از این وضعیت درهم ریختگی و بلاتکلیفی در بیان.

 

 

همچنان نظر من این هست که تو جامعه برای کسی استاندارد تعریف نکنن و هر کسی راه خودش رو بره و به توزیع نرمال ایمال داشته باشن

چون در یه جامعه همگن از همه نمونه ها/آرکتایپ ها به اندازه کافی هست مشکل از جایی شروع شد که اومدیم برای منافع شخصی اقتصادی یا پیشرفت جامعه اینها رو دستکاری کردیم با هم ترکیب کردیم الان یه چیزی داریم به اسم شتر گاو پلنگ که نمیدونیم چه نسخه ای بدیم که این قشر همیشه ناراضی رو بتونیم شاد کنیم.