2 تا کتاب سفارش دادم و منتظرم امروز برسه دستم

انسان در جستجوی معنا

عشق چیست؟ عاشقی از منظر تئوری انتخاب

 

 

فکر کنم با دومی بیشتر حال کنم. در کل که روزها شده تلفیقی از کار خونه، غذا پختن، کارکردن، کتاب خوندن، وبگردی

 

فکر میکنم همینطور ادامه پیدا کنه دیوانه بشم چون این زندگی برای من عادی نیست

 

یه کار باحالی که دیروز انجام دادم یه آدم با فکر های مسموم رو بلاک کردم و چقدر راضیم. کاش هیچ وقت باهاش ارتباط نداشتم از اولش

نمیدونم برای چی باید با کسی که هیچ نقطه مشترکی تو فکر کردن و عقاید و رفتار نداریم ارتباط داشته باشیم. همیشه هم با هر چی میگم مخالفت کنه و بحث کنه و تا متوجه میشه از چی خوشم نمیاد بیشتر روی اون مانور بده.

چون صرفا همکلاسی من بوده؟؟؟ این واقعا دلیل خوبی نیست.

البته میدونم اینقدر آدم پرتی هست که متوجه نمیشه تو واتس اپ بلاکش کردم فکر میکنه آنلاین نشدم یا اینکه عکسم رو برداشتم

دقیقا همینقدر پرت!

من حتی شوخی های فضای مجازی که بین هم سن و سالهام باب هست رو براش مینوشتم میگفت یعنی چی؟ میگفت خب؟

این آدم دکتری داره، شریف هم خونده. همون دانشگاهی که فخر میفروشن همونجایی که بیشترشون خدا رو بنده نیستن ولی گاهی حس میکنم تک بعدی هایی که میخوان نشون بدن چند بعدی هستن اتفاقا اصلا نمیتونن و فقط تو همون درس و کار موفقن نه ارتباطات اجتماعی.

 

 

+خدایا سعه صدر