امروز تو راه که میومدم یک هو، به صورت آنی مثل وقتی که سیب خورد تو سر نیوتن و جاذبه زمین رو کشف کرد

منم فهمیدم که الی الابد مجرد خواهم ماند

و چقدر شگفت انگیز که نسبت به قبل هیچ اتفاقی نیفتاده ،هیچ چیزی تغییر پیدا نکرده، همه ی داده هایی که باهاش به این نتیجه رسیدم از چندین سال پیش هم در دسترس بوده ولی اون موقع این فکر رو نمی‌کردم ولی امروز به این نتیجه صد درصدی رسیدم

بعد گفتم اوووه چقدر پس عمر و وقت اضافی دارم که فقط و فقط مال خودمه

الان دارم لیست میکنم که قراره این مدت تا مردنم چه کارا کنم!

واقعا چرا تا حالا به ذهنم نرسیده بود

البته چند قطره اشک به عنوان آخرین واکنش و آخرین مقاومت از چشمم در اومد که با چند بار پلک زدن خشک شد.

خوبه 

دارم کم کم یاد میگیرم!


+یه روانشناسی می‌گفت مراجعین ما مشکل روانی ندارن، بلکه مشکل روانی رو اونایی دارن که این ها رو به این روز انداختن!

++ خودت بطلب که بتونیم بیاییم.

+++قاعدتاً نباید آخرش این میشد ولی شد. آخرش همیشه اونی میشه که فکرشو نمیکردیم، منم فکرشو نمی‌کردم.