من دکتر شیری رو سال هاست که میشناسم
یعنی ب صورت مجازی
مقاله های تو سایتش رو میخوندم خبرهای خانه توانگری و و و 
جدیدا اینستاگرامش رو دنبال! میکنم
تو یکی از پست هایی که گذاشته گفته وقتی از ترس رابطه های ناخوش قبلی و از سر استیصال وارد رابطه ای میشید که فقط تنها نباشید یا مهرطلبید یا وابستگی ناسالم دارید یا ...
بعد تو این پست ها  کامنت ها هم جالبه
دختره دقیقا ۱۱سال از من کوچکتره، با توجه به عددی که بعد اسمش گذاشته و از چهره و مدل فیگور عکس هم مشخصه، 
نوشته دکتر منم الان دقیقا تو همچین رابطه ای هستم 

نه جدی تو کی شروع کردی، کی این همه رابطه ناخوش تجربه کردی و مگه الان چند سالته که از سر استیصال وارد رابطه شدی؟ چقدر پیشرفته تشریف دارید، واقعا ذهن و جان و روحتون فرسوده نمیشه؟!

یه نگاهی به طلاق های رسمی و عاطفی بندازید میبینید هول بودن چقدر فاجعه به بار آورده،
حاج خانم برای خاله ام تعریف میکرد پسر ۲۸ساله من تازه الان باید ازدواج میکرد نه که الان با یه بچه ۷ساله و دعواهای مداوم من بیام منت کشی عروسم و از در و همسایه به خاطر فحش های ... که موقع دعوا رد و بدل میکنن خجالت بکشم.
حاج خانم شما هم مقصری خودت و هم نیستی!!