با تبریک سال نو

امروز بر خلاف روز های دیگه کمی زود بیدار شدم. بارون ریز ریز در حال باریدنه و خاله بازی های ما هم ادامه داره

یعنی قشنگ مثل بازی های رفت و برگشتی

شام بری شام میان

ناهار بری ناهار میان

عصری بری هم دقیقا عصری میان و طلبکارن که مگه شما شام موندین؟!!!!!

دو تا فیلم از پسرک فیلم فروش نزدیک خونمون خریده بودم تا میام ببینم یا یکی میاد یا موقع شام و ناهاره یا خوابم میاد، عید بی کیفیتی رو پشت سر میذاریم، تصمیم گرفتم برگردم ولی بازگشت کنندگان تو مسیر امروز، گفتن از قزوین تا تهران برف بوده! مگه میشهههههههههههههههه؟

و مبحث مهم عیدی

غیر از مامان و بابام، من فقط از عموی بزرگم عیدی گرفتم به مقدار 100 هزار ریال و بسی شادمانم، گفت شوعر کنی دیگه عیدی نمیدم! یه همچین عموی رکی دارم:|


+ از ویژگی های بارز سال 96 کم حرف شدنمه

++ قبل از تحویل سال داشتم یه رابطه ای بین سال های زوج و فرد و اتفاقات خوب و بد پیدا میکرم که به نتیجه ای نرسیدم. همه نوع اتفاقات در همه نوع سال پدیدار شدن و رابطه ی ریاضی خاصی نمیشه تعریف کرد

+++سعی کنید آجیلا رو در هم بخورید :) نه مثل من که به تخمه ژاپنی علاقه فراوان دارم طوری که کسی باورش نمیشه من اینو با عشق میشکنم و میخورم و از بادوم هندی هم متنفرم و بادوم درختی رو از پسته بیشتر دوست دارم:|