بهم میگه رزومتو اونجا که گفتم فرستادم. جواب دادن

خوششون اومد ولی گفتن مثل همین کیس، ولی آقاشو داری برامون بفرست!


آقا


انگار بازاره! ، همین مدلی ولی فلان رنگ!


میدونید یکی از چیزایی که منو بهم میریزه و داغونم میکنه "کار" هست

بله


خب کسی اصل شرایط منو از اول تا همین الان نداشته چون همه آدما یکتا هستن، سرنوشت مشابه ندارن، قاعدتا بدبختی مشابه هم نخواهند داشت دلمم نمیخواد تعریف کنم، شرایطمو برای کسی هم تعریف نکردم، نهایتش اینه بگم من یه مشکلی دارم که الان کار لازمم یا باید کارمو عوض کنم، در همین حد کافیه به نظرم.


گفتم به هر حال ممنونم ولی نفرستید دیگه جایی ( قبلا هم گفته بودم نفرستید)

چند تا نکته:

1- میدونید بعضی اوقات آدما که تو تنگنا قرار میگیرن همه راه ها رو تست میکنن منم مستثنی نیستم، رزومه م رو براش فرستادم گفت آره فلان جا یه سری نیروهامو فرستادم گرفتن همشونو( نیروهاش متشکل از خانم و آقا)

حرفی از محدودیت جنسیتی زده نشد و حتی تو همه ی همکاراش خانم هم هستن ولی نمیدونم چرا نوبت من میشه میگن خانم نمیگیریم

اولین نفر و اولین جا هم نیست که همچین حرف مفتی زده!



2- نمیدونم چرا یه خانم/دختر میبینن خیلی دلشون میخواد خودشونو گنده و باحال و مشتی و کار راه انداز و همه فن حریف نشون بدن درحالیکه بعضی وقتا در بالا کشیدن تنبان خودشون عاجزن.



3- به نظرم اینایی که میان تو چشم آدم زل میزنن میگن اینجا نیروی خانم نمیگیرن، بعد لا به لای حرفاشون فقط از همکارای خانمشون(همکار مونث) حرف میزنن بیمار روانی هستن.


4- وقتی با یه نفر تقریبا احساس راحتی میکنید و مثلا در دوره ی بیکاریتون بهش میگین که دنبال کارید و اونم مدام داره از بُرشش تعریف میکنه که خیلی چیزا دستمه و در عین حال قدم کوچکی هم برنمیداره براتون، دور اون آدم رو خط بکشید. خیلی قرمز

چون اون اگه بخواد کاری کنه، میکنه اگه نمیکنه از ضعفتون داره لذت میبره.


5- مهم نیست. هم دست دارم هم زانو!


خرمالوی سیاه به یه چالشی دعوت کرده، شاید 4 آذر یه مصداق کامل با شرح جزییات از خشونت علیه زنان در باب کار یابی رو نوشتم.