شما اگر یک کانتکتتون بلاکتون کنه در حالیکه با هم مشکلی ندارید همین چند روز پیش حرف زدید چه کار میکنید؟

این طوری فرض کنید که دو تا شماره داره با اون یکی خطش شمارو بلاکیده و با این یکی پیام میده؟


----------

 چند ماه پیش هم این اتفاق افتاده بود و بعد یک روز منو از بلاکی در اورد، من اصلا به روی خودم نیاوردم، در واقع مهم هم نبود برام، فقط کارش خیلی مسخره به نظر میومد

اول محرم هم دیدم باز با اون خطش منو بلاک کرده وبا این خطش پیام داده ایام سوگواری تسلیت:|

یعنی چی؟؟

اسکرین شات گرفتم و نگه داشتم چیزی نگفتم، منم پیامشو جواب دادم و تمام

چند روز بعد از بلاکی در اومدم

باز هی عاشورا تاسوعا روز قبل روز بعد پیام های مدل مختلف

تا اینکه دیروز تو یه گروهی عضو شدم،  اومد تو پی وی گفت به گروه ما خوش امدید چون اونجا ادمینه

بعد پرسیدم ازش ، فلانی کسی مزاحمتون بشه بلاک میکنید؟

گفت تا حالا کسی مزاحمم نشده مزاحم خانوما میشن و شعور ندارن و اینا

گفتم ولی منو دو بار بلاک کردید و این بار دومش

زارپ اسکرین شات فرستادم

کلی قسم خورد و عجز و لابه که من اینکارو نکردم و معنی نداره اینکار و اشتباه شده حتما و ...آخرشم گفت حتما کار برادر زادمه که با موبایلم بازی میکنه

گفتم چقدر باحال که بلده بلاک کنه بعد دوباره بیاد آنبلاک کنه :/

خواستم خیلی معمولی بگم حالش خوب نیست!

-----------