میگن فیلم هایی که میبینید کتاب هایی که میخونید روتون تاثیر میذارن!
دو زن
دو نیمه سیب
دختران انتظار
عروس آتش
روز شیطان
شوکران
طوطیا
و ....
(اصلا از اسم هاشون دهه 70 و مانتو های اپل دار خود به خود تداعی میشه)
اینها فیلم هایی بودن که تو سینما و در دوره خیلییی بچگی دیدم، میدونم موضوع فیلم هم مناسب سن و سالم نبود ولی اون موقع ها این قرتی بازی های گروه سنی مطرح نبود شایدم بود ولی من همیشه به 6-7 سال بزرگتر از خودم چسبیده بودم، قاعدتا اونا هم "الو الو من جوجوام" رو انتخاب نمیکردن.



از فیلم دو زن یک سری هاله ی ابهام  تو ذهنمه با این حال یک سری چیز ها رو خیلی خوب یادم مونده.
این روزها احساس همزاد پنداری خاصی با نقشی که نیکی کریمی تو این فیلم بازی میکرده دارم(اسمش رو اونجا یادم نیست ولی میشه سرچ کرد/ اسمش به چه دردم میخوره داستان مهمه)
 باید تو این شرایط بود که دید واقعا هضم کردن مریلا زارعی های زندگی بعد از چندین سال خیلی سخته.
فکر میکردم اینها همشون داستانه
ولی واقعیت همینه.
دو زن
با دو زندگی متفاوت.
شاید من بتونم سه زن و چهار زن رو هم کارگردانی کنم ولی بعدش حتما تموم میکنم.