یه چند وقته تو لینکداین باب شده بعضی از دخترها میان پست پابلیک میذارن که ای ملت پیام دوستی و آشنایی ندین اینجا فیس بوق نیست، اینجا محیط کاریه.
بعد یه عده میان کامنت میذارن که ایشون افعال معکوس به کار بردن و همونجا شماره میذارن:)
 بعد یه آقایی نوشته بود براش 15 ساعت رفتی آرایشگاه بعد عکس انداختی گذاشتی اینجا میخوای شماره ندن ؟ :)
 و تحلیل های جان گداز دیگر...
من اصلا نمیخوام طرفداریشو کنم یا حتی بکوبمش بگم قصد جذب توریست داره، ولی واقعا عکس پروفایل تاثیر بسزایی داره
اینکه من تو جامعه همون شکلی که هستم عکسم رو بذارم روی پروفایلم یه چیز به نظر بدیهی و از جز حق من در استفاده از وسایل ارتباطاتی هست. اینکه بعضی ها بیکارن هی تو پروفایل بقیه سرک میکشن باعث میشه آدم محتاط تر باشه
مثلا الی تو پستش نوشته بود هم اتاقیاش عکس خودشونو با بی افشون میذارن رو پروفایلشون، 
حالا اینجا
مثلا اومدم ادمین یه گروه 700، 800 نفره شدم . 7 تا ادمین هستیم که دوتا خانومیم. من همیشه میگم سوال دارین تو گروه بپرسین نه خصوصی ، شاید سوال بقیه هم باشه، این معنیش اینه که دوست ندارم به بهانه سوال تو پروفایلم سرک بکشید یا مثلا کجا میخونی و چند سالته و اینا ... افعال معکوسم نیست، حقیقته.
بعد از مدتی دوستم بهم میگفت میدونی پروفایلت پر از عکسای حیات وحشه
حالا عکسای من چیا هستن، دریا و اسمون و سنجاقک!
عاخه سنجاقک هم حیات وحشه بنده ی خدا.
بعد دیدم زر زیاد میزنه عکس خودمو گذاشتم، از اون روز نمیدونم چرا