یه آدمایی هم هستند اسمشون هست شورای تحصیلات تکمیلی!

اینا سال تا سال همدیگه رو نمیبینن

جلسه که عمرا

فقط تو فیش حقوقیشون میاد.

با فاصله 3 سال در میون جلسه میذارن، برای اینکه نونشون حلال بشه. بعد تصمیم میگیرن برای تنوع ضوابط تدوین پایان نامه رو بزنن بکوبن از نو بسازن.

مثلا فاصله خطوط خیلی مهمه باید تغییر کنه اگه نکنه درجه علمی دانشگاه افت میکنه!

یا مثلا فونت، قبلا 14 بوده الان باید 12 بشه.

بعضی جاها 11

اسم دانشجو با فونت 0.5 اسم استاد 35 و بولد!

حالا اینا بماند، فکر میکنم اخیرا یه قانونی اومده( شایدم بوده من نمیدونستم) کسی درسی رو بیوفته بعد پاس کنه نمره قبلیش در محاسبه معدل نمیاد! یعنی اینکه اونایی که اولین بار درسی رو پاس میکنن بوق تشریف دارن. حالا فرض کنید اگه من یه درسی رو میوفتادم این قانون تصویب میشد. نمره درس افتاده به توان منفی سال تولد فرد افتاده با وزنی برابر وزن خود دانشجو در معدل لحاظ شود+ یه پس گردنی. فورا!!!

اگه اون دنیا بگن یه مرحله ای هست شما میتونید از یه سری از نرم افزار هایی که در دنیای پَست باهاش کار میکردین و عذابتون میداده انتقام بگیرین من فعلا تو لیستم دوتا رو نوشتم

اولی، cygwin که یه خبطی کردم نصبش کردم بعد ریمو کردم ولی این شورتکاتش از بین نمیره که هیچ یه فضای مازادی تو هاردم رو گرفته که اصلا نمیدونم چطوری لعنتی رو پاک کنم.

دومی Word بله ورد!  به قیافه مظلومش نگاه نکنید نرم افزار بیشعوری هست.