دیروز نه پریروز این رو درست کرده بودم که عصری بریم بیرون بخوریم ولی برنامه بهم خورد همینجا تو خونه کلکش کنده شد :)
نان شکلاتی ستاره ای به نقل از سوران فود





هول هولکی درست شد ولی قابل خوردن بود :)))))
فقط یه چند تا نکته:
- من نمیدونم چرا تو نوشتن اندازه مواد اولیه این کارا رو میکنن؟ 128 گرم معادل 1 پیمانه هست ولی تو دستورش نوشته بود 250 گرم آرد یا 4 پیمانه :| 4 پیمانه آرد که میشه 512 گرم( من اینجا یاد اندازه حافظه و توان 2 افتادم)
شما اگه خواستید درست کنید به آرد بیشتری نیاز دارید من اندازش رو چشمی ریختم فکر میکنم 500-600 گرم بود.
- نکته بعدی شکلات استفاده شده بود- من نوتلا/شکلات صبحانه استفاده کردم ولی به نظرم اشتباهه چون تو دمای بالا افزایش حجم زیادی پیدا میکنه همش از داخل نون میزنه بیرون و اینطوری زشت میشه. شما شکلات تخته ای رو همراه با پودر قند مخلوط کنید و تست کنید احتمالا بهتر بشه.
- نکته بعدی رومال بود که گفته بود سفیده تخم مرغ!!! ولی من زرده با پودر قند و وانیل زدم. سفیده رو هر کسی تست کرده بیاد بگه چطوری میشه چون من امتحان نکردم.
کلا نمیدونم چرا دستورات کیک و نون ها رو با غرض ورزی مینویسن عاخه:/ من همشو خودم تغییر میدم :)