قشنگ تو ماه رمضون ساعت خوابم بهم ریخته این به کنار همسایه فرهیخته و البته جغدمون هم همون کنار!!

با صدای بااااز شد ؟ بااااز شدددد؟ یا از پنجره بندازم؟ ( ریموت رو میگن ظاهرا)از خواب پریدم. مثلا یه شب خواستم 12 بخوابم 3 بیدار شَما ....نمیزارن که

و خیلی وقته به این نتیجه رسیدم بی فرهنگی یه چیز ذاتیه و به مکان زندگی هم ربطی نداره.امثال اینا بهترین کشور دنیا رو هم برای زندگی انتخاب کنن خیلی زود دیپورت میشن به وطن عزیز.

جالبیه داستان اینه 

-از خانواده های پولدار شهرمون هستن

-میدان دیدشون تا نوک دماغ عمل کرده شون هست.

-پدر خانواده به دلیل قتل تو زندان هست.

- پسر خانواده بسیارررر قلدره و به قول خودش بزن بهادر!

- کسی جرات نداره بهشون تذکر بده.

-خیابون ارث باباشونه حتی جلو پل ما هم پارک میکنن.

- 110 هم از دستشون گریه میکنه به واقع:|

- من وقتی ترم 1 بودم اینا کوبیدن که 6 طبقه بسازن، الان هم دیگه آخراشه و همه کار های خونشون رو بین ساعت 9 شب تا 3 نصفه شب با داد و قال و سر و صدا انجام میدن.

اصلا یه دوره ای من فقط شبها با صدای دریل و مته میخوابیدم.

- دیشب هم دختر خانواده با صدای حمیرا گونه اش داشت روی پنجره آواز میخوند ایشون متاهل ، دارای فرزند و سالها ساکن تهرانن و اینجا زندگی نمیکنن- اینا رو گفتم که مشخص بشه دختر بچه نیست:|


چندین بار تصمیم گرفتم شب ها که سرو صدا میکنن زنگ بزنم 110 که خانواده میگن خودتو اذیت نکن فایده نداره.


الان هم که بیدارم تست سرعت میکنم ولی خیلی شیک دارم میبینم 1 چهارم سرعت روز هم نیست و قاعدتا دانلود کمتری هم میشه تو این ساعاتِ مثلا رایگان داشت.

این بود اون اینترنتی که به خاطرش 10 روز اینترنت نداشتم و خونِ جگر خوردم و آواره بودم؟

این بود فیبرِ نوری؟


+ منظورم از دیپورت شدن این نیست بقیه کشورا با فرهنگن ما نیستیم. منظور نویسنده این بود اونجا چیزی به نام قانون سفت و سخت وجود داره که نمیشه دورش زد، حداقل برای آدمای معمولی که از دماغ فیل افتادن:/

++این رو هم میدونم اکثر همسایه ها شاکی هستن ولی فردا صبح که میبیننشون میگن تعظیم علیکم!شب بسیار عالی رو در کنار اصوات شما گذراندیم:|

+++ یه دلیل اینکه زندگی کردن تو خوابگاه برام سخت بود همین آلودگی های صوتی و نوری بود.

++++مملکت هر جاش یه وضعه:/

پر از باگ:/