هی میگن مقایسه نکنییید مقایسه کاره شیطونه!!! فکر میکنیم واسه روحیه خودمون میگن در حالیکه برای این میگن که کسی به وخامت اوضاع گیر نده.

اینجا ( نظراتش از خود مطلب بسیار نکته دار تره، پزشکای عزیز از کشیک های طولانی و درس خوندن هاشون گفتن، من خودم سعادت این رو داشتم چندین شب تو بیمارستان باشم ولی جز اینکه پزشک عزیز با پرستارای رنگ شده در حال خوش و بش و خوشگذرونی هست یا در حالت عادی چرت میزنه من چیزی ندیدم و اینکه نصفه شب بیان و به بیمار بد حال سر بزنن یه افسانه بود اون مدتی که من دیدم، تو یه پست جداگانه اینکه پدر بزرگم رو چطور به اسم احیای قلبی به کشتن دادن مینویسم، تاسف باره! )

کلا هر طور فکر میکنم میبینم بازم به سود وزارت بهداشت میشه، در حالت عادی که فرض کنیم همه در بیخبری باشند آب و هوا و غذا آلودست پارازیت زیاده و مردم مریضن آخرش میوفتن دست پزشکا، اگر هم در باخبری باشند با احتساب موارد قبلی به اضافه حرص خوردن باز زودتر مریض میشن میوفتن تو دست که چه عرض کنم چنگال پزشکا،میدونین آخه چییییه؟! چون با دست غذا خوردن غیر بهداشتیه چنگال تمیز تره:|
مضحکه دو نقطه دی ، بهمن و هر چی ....

 داستان واقعی:


خب قصه ما ازین قراره که چند روز پیش فردی مورد گزش این جاندار قرار گرفت، در واقع پشه هست ولی این طرفا بهش میگن دراکولا :)  ولی یه نوع مالاریا هست.
طرف پوست سرش قرمز و متورم میشه و یه قسمت حدودا 1 تا 2 سانت عفونت میکنه ، شبش میگه خب برم دکتر اورژانس( همه میدونن که تو بیمارستان دولتی پزشک عمومی شیفت شب از تازه فارغ التحصیلای دره پیتی هست معمولا)  با اینکه میدونست ولی باز رفت اونجا چون یه پشه که دیگه این حرفا رو نداشت و تشریفات نمیخواست.
میره میبینه خیلی شلوغه ، ساعت 11.5 شب:/  خلاصه نوبتش میشه و توضیح میده پزشکه میگه من که چیزی نمیبینم!!
:|
یعنی نابینای مطلق اون ورم رو میدید ولی آقای دکتر میگن نمیبینم.
دو باره گفت بیا جلوتر ببین. دکتر نیومد، گفت فشارت بالاست حتما، فشار رو گرفت 12 بود گفت نرماله،
بعدش گفت تو خونه کرم دارین؟ کرم بزن!
:|
یعنی من شیفته ی این استعداد و درمانهای خانگی پزشکان مملکتم شدم، تازه نفر قبلی که ویزیت شده بود از سنگ کلیه به خودش میپیچید که احتمالا به اون گفته بوده برو آب بخور و بخواب چیزی نیست .
فکر میکنم یه نوع روش نوین هست که ماها خبر نداریم:/


+ خدا آینده ماها رو بخیر کنه با یه مشت پزشک بیسواد.
++ عید شما هم مبارک بادا.